Λίγες ημέρες μετά το ρεπορτάζ και την ανάρτηση μας για την τραγελαφική κατάσταση που επικρατεί στα οχήματα της Άμεσης Δράσης με τίτλο "Σε τί είδους αστυνόμευση προσδοκά ο πολίτης; Παροπλισμένος ο μισός στόλος της Άμεσης Δράσης", η ηγεσία ξεκίνησε κατά προτεραιότητα να βάζει στα "πιτσς" της τεχνικής- επισκευαστικής βάσης της
Αμυγδαλέζας τα περιπολικά της συγκεκριμένης υπηρεσίας που πανθομολογουμένως αποτελεί την εμπροσθοφυλακή του Σώματος και κατ' επέκταση της κοινωνίας, στη μάχη κατά του εγκλήματος.
Απόρροια όμως αυτής της "επιλεκτικής" μεταχείρισης είναι αφενός ο στόλος των οχημάτων των υπόλοιπων υπηρεσιών να θυμίζει ... καταναυγισμένο σωρό από επιπλέοντα συντρίμμια, αφετέρου, ακόμη και για την ευνοημένη Άμεση Δράση οι "θεραπαινίδες" των συνεργείων της Αμυγδαλέζας να μην προλαβαίνουν ν' αποκαταστήσουν φθορές, ζημιές και βλάβες.
Είναι χαρακτηριστικό, όπως σημειώνεται από έγκυρες πηγές ενημέρωσης, ακόμη κι αυτά τα 16 περιπολικά τα οποία είναι εξοπλισμένα με το ηλεκτρονικό σύστημα καρτανάγνωσης των πινακίδων κυκλοφορίας (PNR) ώστε να εντοπίζονται στο δρόμο κλεμμένα ΙΧ (3 τέτοια έχει η Τροχαία) και τα οποία παρελήφθησαν πρόσφατα μετά από ένα ... χρόνο ανεξήγητης κι αδικαιολόγητης καθήλωσης στα πάρκινγκ (που αλλού;) της Αμυγδαλέζας, κατατείνουν στο να αγγίξουν τα "βιολογικώς" μηχανολογικά όρια τους.
Αιτία; Η μη ανανέωση επί σημαντική σειρά ετών του στόλου κι επειδή όταν δεν υπήρχε διαθεσιμότητα περιπολικών, δεδομένου πως πριν από μικρό μόνο χρονικό διάστημα αυτά που διέθεταν ... κινητική ενέργεια περιορίζονταν στον αξιολύπητο αριθμό των 35 στη βάρδια, τα έθεταν σε διαρκή καθ' όλο το 24ωρο κίνηση, με αποτέλεσμα να εγκυμονεί ανά πάσα στιγμή ο κίνδυνος να χτυπήσουν μπιέλα.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τις μοτοσικλέτες της ΔΙΑΣ κατά κύριο λόγο, οι οποίες πέραν των ατυχημάτων, ειδικά τη τελευταία περίοδο με τις παγωνιές, διανύουν όλες μαζί κάθε μήνα κοντά στα 500.000 χιλιόμετρα! Με απλή μαθηματική αναγωγή αυτό σημαίνει ότι κάθε μήνα, τουλάχιστον 4 εξεμετρούν τον μηχανολογικό τους βίο και θα έπρεπε να αποσύρονται από την κυκλοφορία κατευθείαν για την ανακύκλωση, γιατί αποτελούν δημόσιο κίνδυνο για αστυνομικούς κατά πρώτο λόγο και για πολίτες κατά δεύτερο.
Δείτε το προηγούμενο ρεπορτάζ στον ακόλουθο σύνδεσμο (http://blokoteam.blogspot.com/2012/01/blog-post_7375.html )
.
Αμυγδαλέζας τα περιπολικά της συγκεκριμένης υπηρεσίας που πανθομολογουμένως αποτελεί την εμπροσθοφυλακή του Σώματος και κατ' επέκταση της κοινωνίας, στη μάχη κατά του εγκλήματος.
Απόρροια όμως αυτής της "επιλεκτικής" μεταχείρισης είναι αφενός ο στόλος των οχημάτων των υπόλοιπων υπηρεσιών να θυμίζει ... καταναυγισμένο σωρό από επιπλέοντα συντρίμμια, αφετέρου, ακόμη και για την ευνοημένη Άμεση Δράση οι "θεραπαινίδες" των συνεργείων της Αμυγδαλέζας να μην προλαβαίνουν ν' αποκαταστήσουν φθορές, ζημιές και βλάβες.
Είναι χαρακτηριστικό, όπως σημειώνεται από έγκυρες πηγές ενημέρωσης, ακόμη κι αυτά τα 16 περιπολικά τα οποία είναι εξοπλισμένα με το ηλεκτρονικό σύστημα καρτανάγνωσης των πινακίδων κυκλοφορίας (PNR) ώστε να εντοπίζονται στο δρόμο κλεμμένα ΙΧ (3 τέτοια έχει η Τροχαία) και τα οποία παρελήφθησαν πρόσφατα μετά από ένα ... χρόνο ανεξήγητης κι αδικαιολόγητης καθήλωσης στα πάρκινγκ (που αλλού;) της Αμυγδαλέζας, κατατείνουν στο να αγγίξουν τα "βιολογικώς" μηχανολογικά όρια τους.
Αιτία; Η μη ανανέωση επί σημαντική σειρά ετών του στόλου κι επειδή όταν δεν υπήρχε διαθεσιμότητα περιπολικών, δεδομένου πως πριν από μικρό μόνο χρονικό διάστημα αυτά που διέθεταν ... κινητική ενέργεια περιορίζονταν στον αξιολύπητο αριθμό των 35 στη βάρδια, τα έθεταν σε διαρκή καθ' όλο το 24ωρο κίνηση, με αποτέλεσμα να εγκυμονεί ανά πάσα στιγμή ο κίνδυνος να χτυπήσουν μπιέλα.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τις μοτοσικλέτες της ΔΙΑΣ κατά κύριο λόγο, οι οποίες πέραν των ατυχημάτων, ειδικά τη τελευταία περίοδο με τις παγωνιές, διανύουν όλες μαζί κάθε μήνα κοντά στα 500.000 χιλιόμετρα! Με απλή μαθηματική αναγωγή αυτό σημαίνει ότι κάθε μήνα, τουλάχιστον 4 εξεμετρούν τον μηχανολογικό τους βίο και θα έπρεπε να αποσύρονται από την κυκλοφορία κατευθείαν για την ανακύκλωση, γιατί αποτελούν δημόσιο κίνδυνο για αστυνομικούς κατά πρώτο λόγο και για πολίτες κατά δεύτερο.
Δείτε το προηγούμενο ρεπορτάζ στον ακόλουθο σύνδεσμο (http://blokoteam.blogspot.com/2012/01/blog-post_7375.html )
.
7 Σχόλια